ERAKUSKETA 2017-2018 / EXPOSICIÓN 2017-2018

*Tfno: 900 116 117*

Teknologia berriekin erlazionatutako kasuetarako (dependentzia, ziberjazarpena eta /bulllyinga, sexting, dudak, prebentzioa, jarrrera), Telefono konfidentziala eta doakoa .

NEGUTEGIA

Udaletxeko proiektu bateko diru laguntzarekin, gure negutegiaren montatze, prestatze eta landatzea bukatu dute institutuko 4D eta 2Cko ikasleek. Prozesuan irakasleen eta "goikomendi ingurumen zerbitzuak" enpresako laguntza izan dute.

Lan bikaina! ea orain uzta noiz jasotzen dugun!

argazkiak

GURASO ESKOLA

• 2021/05/04 |

Familia agurgarriak,

Errenteriako udalaren guraso eskolak, jarraian gehitzen den formazioaren inguruko informazioa helduarazi nahi dizue:

GAIA: HAUR ZEIN HELDUEN AUTOKONTROLA GARATZEKO BALIABIDEAK

IRAUPENA: ordu eta erdiko saio bakarra.

DATAK: Maiatzaren 10tik 21era. Talde desberdinak

MODALITATEA: online zein aurrez aurre.

Ordutegi eta data ugari dituzu aukeran.

Izena emateko formularioa bete: https://forms.gle/NtxmWg9QogFz5N2dA

IRAKASLE GREBA 2021/04/22

• 2021/04/21 |

Apirilaren 22rako, sektore publikoko langileen, greba dialdiaren aurrean funtzionamendua beheko "familiei karta eta ondoriozko ordutegi kuadrantea" loturan adierazten dena da. Kontutan izan, ordutegi kuadrantea 202/04/21ean 14:24etan dugun informazioarekin osotua izan dela, eta langileen greba eskubideetan oinarrituz, informazio horrek aldaketak jasan ditzakeela.

Jangelako zerbitzuak normal funtzionatuko du.

Printzipioz HAUSPOAko klaseak mantenduko dira. Azken momentuko aldaketarik balego, saio hortako ikasleak etxera bidaliko lirateke.

Familiei karta eta Ondoriozko ordutegi kuadrantea

ANE ESPINA ERRASTI KOLDO MITXELENAKO IKASLEA, EUSKADIKO MUSIKARI GAZTEEN LEHIAKETAN LEHEN SARIA

ANE ESPINA ERRASTIK, Koldo Mitxelenako ikasleak, EUSKADIKO "MUSIKARI GAZTEEN" XIV. EDIZIOA (2021)KO LEHIAKETAN Lehen saria lortu du ARKUZKO INSTRUMENTUAK-  A KATEGORIAn

ZORIONAK ANE!!!

Lehen saria

GELA EGONKORREKO IKASLEAK ZIRKUAN

• 2021/04/15 |

Atzo gela egonkorreko gure ikasleak, udaletxeak antolatutako ekintza batean, zirkura joan ziren. Primeran pasa zuten han!

argazkiak